Top billede

Top billede

torsdag den 29. januar 2015

Elsker bare torsdage :-)

Torsdag er næsten altid en fridag. Starter med træning af Indy på formiddagsholdet hos Sanne Ammitsbøl. Et rigtig hyggeligt hold hvor jeg bliver pisket lidt, så jeg får poleret på min lydighedstræning. Vi har mange gode grin på det hold og det er nogle skønne mennesker som er ret uhøjtidelige. Det krydret med Sanne's sindsyge humor, skarpe øje der ser alt og gode løsninger/opgaver til os og hundene, gør holdet til noget helt særligt. Altid en god start på dagen for mig, jeg nyder virkelig den times træning.

Ofte er det mig der står som instruktør og måske netop derfor nyder jeg meget at kunne koncentrerer mig fuldt ud om Indy og være den som modtager instruktion. Jeg syntes at det er befriende at Sanne behandler alle ens, vi får hver vores "tæsk" nye som gamle hundefører og hun er skarp på at se hvor vi slagger og hvad vi skal give mere opmærksomhed.

Torsdag aften har jeg træning med H'erne og lille Amy fra det seneste kuld. Amy er super dygtig og arbejder virkelig fint, trods distraktionen fra de øvrige hunde på holdet. Både Pauline og Michael er super dygtige til at træne hende i daglig dagen - så hun er virkelig langt for sin alder syntes jeg.

De fire drenge Huxi, Handy, Howdy og Skimmer er også rigtig langt. Her til aften gik vi brugsprøven inden vi startede træningen. Mest for at vise Trine, Peter og Søren hvor langt de er :-)

Tak for en skøn aften :-)