Top billede

Top billede

fredag den 24. april 2015

Klar til hvalpe :-)

Så er der gjort klar over alt til hvalpene kommer. Håndklæder, vattæpper, calcium, små bomuldsflettede halsbånd i skøre farver og adskillige badebassiner i forskellige størrelser er pustet op og kontrolleret.

Hundegårdene har fået en kærlig hånd så også de ser fine ud så længe det varer. Vi mangler dog at pudse lidt sokkel på den ene væg men det må vente til sensommeren når hvalpene er rejst og der atter er lidt tid at gøre med.

Jeg plejer altid at sige at man kan hvad man vil :-) hmm det er nu revideret til at jeg f.eks. sover til middag fordi jeg kan og vil og er nødtil det ha ha ! Jeg har gode dage hvor alt næsten virker som det plejer og så har jeg knap så gode dage, med smerter og brug for ro og hvile.

I skrivende stund kan jeg sige at jeg er blevet afvist på Middelfart Rygklinik fordi jeg ikke er bosiddende i den region men istedet høre til Silkeborg. Nu er jeg så spændt på hvornår jeg kan komme til i Silkeborg.

Vi tager en dag af gangen og jeg glæder mig over at der er dage hvor jeg er så frisk at jeg kan gå på arbejdet og også få lidt fra hånden her i huset.

Jeg har de seneste dage fanget tæverne når de har afprøvet badebassinet i gangen og snuppet lidt billeder af dem så der er lagt billede ind i alle hvalpedagbøgerne :-)

I skal lige have lidt billeder fra vores hundegårds renovering - det er blevet SÅ fint :-)


Før :-)


Efter :-)