Top billede

Top billede

søndag den 22. november 2020

2 uger drægtig....


Twitter er nu 2 uger drægtig talt fra sidste parring. Hun er glubende sulten hvilket absolut ikke ligger til Twitter så det bliver spændende om mine forudanelser holder stik, jeg tror nemlig hun er drægtig.


Hun er som altid utrolig kælen og hun elsker at hænge på mig så ind imellem er det svært at få noget fra hånden med sådan en kælegris i huset.

Denne korona tid er virkelig en prøvelse. Vi prøver så godt vi kan ikke at mingle for meget med nogen og eftersom jeg skal opereres den 9. december så skal jeg helst heller ikke smittes af nogen. Hvad gør man så lige når der er aftalt parring med en tysker ???

Jo man køre til Hinnerup dyrehospital og får tappet Indy og sendt sæden til Tyskland. Det har vi godt nok aldrig prøvet før men der er jo en første gang for alt og det gik SÅ fint.

Kathrine tappede ham på nul komma dut og søde Karin Nordenhof lagde løbske Duma til - så Indy havde noget lækkert at snuse til. Herefter blev sæden farvet og næret til rejsen mod tyskland. Et fint spermogram fik jeg på mail om aftenen og sørme om ikke han har top sædkvalitet. 92% og 5 i karakter og det er vidst det højeste man kan få altså 5.

Jeg må vidst hellere tage mig sammen og få frosset noget sæd fra ham snart inden det går ned af bakke med kvaliteten.

Ellers er vi stort set kommet på plads i huset  - vi mangler lige det sidste.... ha ha !

Dummyshoppen køre for fulde damp og vi går ind i ugen med Black Friday ... så vi får travlt.