Top billede

Top billede

torsdag den 17. marts 2016

Foråret er på vej ....

De seneste dage har det været skønt forårs vejr. Både hundene og os nyder solen når den endelig titter frem og man bliver "høj" af glæde :-)  Det er blevet til nogle rigtig dejlige træninger de sidste dage. Jeg syntes ikke jeg laver meget andet end at træne hund i denne tid. Hvis ikke det er egne hunde så er det andre der træner hunde hos mig. Sikke et fantastisk liv.

Indy er meldt på Schweissprøve og vi er så heldige at have fået en plads, det samme har Lena med Tweed så det bliver en hyggelig dag.

Tommy træner på livet løs med de sorte hanner. Han arbejder mod åbenklassen med Hagrid og Skimmer, Navy trænes mod starter i vinderklasse i år. Senere er det meningen at han skal overtage Punktum. I skrivende stund er det mig der miljø træner og klikker træner Punktum, ind til jeg forhåbentligt skal i gang med en ny hvalp efter Ketchup og Paddy i slutningen af maj.

Jeg træner Indy og Paddy, så vi ender op med 4 hunde hver pyha :-)  Vi har travlt. Det er nu ikke meningen at vi skal beholde Hagrid, så kommer den rette køber så sælges han, men det er vigtigt for os at han kommer til en familie der vil fortsætte med at træne ham. Han er en super jagthund og han fortjener et aktivt liv.

Sjovt at vores hunde er farve opdelt - jeg har de gule og Tommy de sorte, men det virker bedst for mit elendige syn at arbejde med de gule :-)