Top billede

Top billede

søndag den 3. april 2016

Sikke en sæson start for Brown Hunt'erne

Hvor er der mange dygtige Brown Hunt'ere der har været på prøve dette forår. Jeg er super stolt af jer alle og jeg beklager hvis jeg ikke altid når rundt til jer alle med en lykønskning, ofteste fordi jeg ikke har set at I har opnået et flot resultat - så please send mig en sms, så jeg får chancen for at glæde mig på jeres vegne.

Vores 3 hvalpe kuld fra sidste sommer har næsten alle været til brugsprøve og bestået, det er sgu ret sejt syntes jeg !!!

Pasta's kuld er alle bestået brugsprøven, tillykke til Lena & Tweed, Søren og Turner, Per og Tony.

ZigZag's kuld har Mads & Citrus, Birgitte & Cali, Sven & Carla, Martin & Chinook og Christian og Cimba alle bestået brugsprøven - super sejt.

Ketchup's kuld har Nana & Remix bestået brugsprøven. I dag har Gunner & Runner opnået 1.pr. og bedste hund på 400m/3 timers schweissprøve. I Norge er Linn & Rutta klar til kvalifiseringsprøve (magen til vores brugsprøve) og skal afsted i denne måned.

Jo jo de gør det så fint de unge poter og deres skønne ejere.

Det fine H-kuld efter Pasta og Leadburn Donald viser også poterne frem positivt i denne tid. Joan & Holly har bestået to WT'er og blevet bedste hund i begynderklasse på C prøve. Trine og Huxi har bestået UWT og blev nr 6, og opnåede en 3.pr. på B-prøven i weekenden. Hagrid og jeg har været på UWT og blev også nr. 6. Sandra og Heartbreaker Finlay har været på flere WT'er i foråret og bestået og været vinderplaceret 3 gange - super sejt.

Jeanette og Merlot, Annie og Bounty har i dag opnået en flot 1.pr. i åbenklasse på C-prøven i Kulsø, Helle og Spica opnåede en fin 2.pr.

I begynderklassen startede Søren Andersen sin unge Pasta søn Turner på bare 10 måneder og opnåede en flot 1.pr.

Kæmpe tillykke til jer alle - jeg er SÅ stolt af jer alle !