Top billede

Top billede

fredag den 21. juli 2017

Ny Champion hos kennel Brown Hunt !

For anden gang i år har kennel Brown Hunt' fået en ny champion føjet til striben af flotte Champions.

Denne gang var det Karl Venborg Lauritsen der førte sin anden Brown Hunt hund nemlig Brown Hunt's DuKan til den flotte Svenske Vildtspor Champion titel. Karl og DuKan har haft et helt forrygende år 2017.

I Danmark har de opnået 1 x 1.pr. på 400m/20 timers spor, 2x 1.pr. på 1000m/20 timers Vildt spor - samt 1 x 1.pr. på 1000m/20 timer Schweiss spor.

Sommerferien blev naturligvis brugt i Sverige i Karl og Lone's skønne sommerhus, hvor de altid tilbringer sommeren. Men her skal man jo ikke ligge på den lade side. Så Karl eller måske Lone har bestilt spor prøver i det svenske.

Karl og Dukan gik den første uge 3 spor alle til en super flot 1.præmier og det sidste af sporene udløste endda et HP (Hæders Pris) for et særlig flot spor arbejde. De er SÅ seje de to !!!

DuKan er 15 måneder gammel så det er virkelig flotte resultater, at Karl hiver hjem med denne unge hund. De skal naturligvis også prøve kræfter med årets Unghundemesterskab den første weekend i august. En spændende ekvipage der virker godt forberedt.

Karl er Schweisshundefører med hans anden hund Brown Hunt's Kira, så da Karl købte DuKan var jeg slet ikke klar over at han havde tænkt sig at give den max gas på prøverne og opnå så flotte resultater inden DuKan skal optages i Schweissregisteret.

Jeg føler mig utrolig heldig med så dygtig og engageret en hvalpekøber. Tusinde tak Karl, det er uvurderligt for mig at du viser DuKan fra hans bedste side :-)

Kæmpe tillykke med den flotte titel og jeg glæder mig til at fejre jer når I er tilbage fra det Svenske - fortsat god Ferie :-)