Top billede

Top billede

søndag den 20. august 2017

Det vælter ind med flotte resultater ...

I den seneste tid har det væltet ind med flotte resultater. Jeg har i den grad nydt at se mine dygtige hvalpekøbere på podiet gang på gang.

På markprøve siden har både Heidi, Jeanette og Helle haft medvind i vinderklassen og på få starter har de alle 3 været vinderplaceret to gange - det er super flot !

I åbenklassen har Mads og Citrus, Andreas og Cenzo, Per og Tony, Nana og Turbo samt Lena og Fanta opnået 1.pr. i åbenklasse på B prøve og/eller vinderplaceringer på WT.

I sporet har både de nye og gamle garvede haft snuden dybt begravet i de danske skove. Annie og Maggie, Ellen og Mille som er de to nyeste skud på stammen, med de unge hunde efter Ketchup og Indy, har begge opnået 1.pr. på 400m/20 timers spor i sommer. Det er SÅ flot at I begge har knoklet på med sporene i år og opnået så flotte resultater.

Karl og Dukan har i den grad haft medvind i år. Dukan er bare 1,5 år gammel og har utrolig flotte resultater. Jeg vil ikke nævne dem alle - men Årspokalen taler sit tydelige sprog. De har taget mange flotte 1.pr. i år på de sværere 1000m spor både 20 og 40 timer gamle og er flere gange blevet bedste hund. Jeg er SÅ glad og stolt over de to, specielt fordi jeg ved at Karl er i Schweissregisteret og alligevel giver DuKan en flot chance på sporprøverne - for at vise hans høje kvalitet. Det er en KÆMPE gestus til mig og jeg er meget taknemlig kære Karl :-)

Tommy og jeg har også startet på prøve en del gange i år. De to unge har efter en noget finurlig start i prøve karrieren med en del 2.pr., endelig begge opnået 1.pr. i begynderklasse.

Indy og Skimmer har begge opnået vinderplaceringer i år og det var bestemt mere end vi havde forventet med de to drenge som i år har haft deres debut i vinderklassen. Med mere sikkerhed og rutine vil de kommende år give fine resultater og mange gode oplevelser er jeg sikker på. Vi er super godt tilfreds med begge drengene og glæder os over dem hver dag.

Paddy træner jeg flittigt også selvom han p.t. ikke stilles på prøver. Jeg har valgt at satse på A-prøve sæsonen med Paddy og det bliver nok hans sidste sæson, inden han går på pension som min skattede apportør og skønne hund at være omkring hver eneste dag.