Top billede

Top billede

tirsdag den 8. januar 2019

Virkelig travl uge 2....

Jeg syntes godt nok at året starter temmelig travlt.... 

Allerede mellem jul og nytår havde vi 3 tæver til parring med vores forskellige hanner og vores egne tæver startede også løbetid. Både Punktum og Ketchup valgte at gå i løbetid i slutningen af december og nogen gange er det bare sådan at alt ramler lidt sammen 😃

I det kuld vi har liggende lige nu skal vi eksporterer 2 hvalpe. En til Østrig og en til Norge, så det betyder blandt andet at vi i denne uge har besøg af Martina, som er her for at kigge hvalpene.

Så jeg hentede Martina i søndags og hun har været en stor hjælp i de seneste 2 dage - for hun har passet hvalpene og hygget op dem, så jeg kunne få tid til at lave en masse ordre i butikken så vi kunne hygge lidt om eftermiddagen og aftenen.

I dag har jeg kørt Martina i lufthavnen og derfra fortsatte jeg nord på til Støvring for at få parret Punktum med fineste SEJCH NOJCH Michnos Friend Chandler Bing alias Zacho. Det blev en super fin parring i Lars og Charlotte's garage og Zacho var super sød og Punktum startede som piger skal, med at spille lidt kostbar 😍 Vi har aftalt ny parring på Torsdag.

Imorgen onsdag kommer Oliver Kiraly fra Ungarn og skal parre sin fine tæve Aguzannis Holly med Indy. Jeg glæder mig rigtig meget til denne parring, for jeg syntes at Holly er en virkelig fin tæve med en spændende stambog. Vi har bestilt en parringshvalp fra dette kuld og så vi håber der kommer et fint kuld hvalpe.

Torsdag skal Twitter og Spike røntgen fotograferes - så der køre jeg til Nykøbing Mors og får de to fotograferet på hofter og albuer og krydser alle mine fingre og tæer for at de er FINE begge to. Det er to meget lovende unghunde som vi er utroligt glade for så de må godt blive her på matriklen de næste mange år.

Torsdag køre vi ind forbi Charlotte og Zacho igen for at få en parring mere med Punktum. Så det er planen at vi skal ramme forbi Charlotte på hjem turen fra Mors.

Videre på turen hjem skal vi forbi Trond og Aase og se om Barn vil parre Ketchup :-) jo jo det skal nok blive lystigt denne uge :-)