Top billede

Top billede

søndag den 14. februar 2021

Sjov på terrassen.

 


Trillingerne har fået navne og er også blevet fordelt.  Nu er rød tæve blevet til Brown Hunt's Ultra som skal bo hos Mette Buur. Orange tæve er blevet til Brown Hunt's U Fiona og skal bo hos Lene Midtgaard. Blå han er blevet til Brown Hunt's Sunny og skal bo hos Karen Nielsen.

Det er 3 virkelig gæve og skønne piger som skal arbejde med disse 3 banditter og jeg er sikker på at de alle 3 får hænderne fulde. For der er fuld fart på dem alle 3 og de har virkelig mod på livet. De er nysgerrige, modige og til tider lidt dumdristige og så er de SÅ søde. 

Karen og Sunny skal gå spor og jeg glæder mig vildt til at følge dem på denne færd. Det er skønt at spore med sin labrador og en herlig måde at arbejde med hund på, så det bliver spændende at følge de to.

Lene og Mette skal forsøge at skabe et par gedigne jagthunde ud af de to piger og så skal de nok også lidt på markprøve hvis jeg kender dem ret. Det vil jeg i alle tilfælde håbe at de to gule piger vil arte sig godt nok til. Der er masser af potentiale i alle tilfælde.

Twitter er virkelig modnet med sin opgave som mor. Hun er SÅ dygtig med hvalpene og jeg nyder at se hende både når hun leger med dem - men bestemt også når hun træder i karakter og går i rette med dem. Hun er virkelig en dygtig tæve og det lover SÅ godt for fremtiden.