Top billede

Top billede

søndag den 21. februar 2021

Trillingerne på skovtur



Hvor heldig har man lige lov at være når man kan komme på skovtur med både sin mor og sin far! Ja sådan var det i dag. Mor Twitter og far Paddy drog med i skoven og hyggede med hvalpene.

Jeg har egentlig ikke lyst til at skrive så meget for billederne siger mere end ord. Hvalpene bare elskede at være i skoven og de susede rundt i den bløde mos og i de mange bløde blade.

Men jeg en ting vil jeg sige lidt om. Jeg havde i butikken fået en ny Liekmat (slikkemåtte) med sugekopper på bagsiden så den kunne hænge på en lodret flade. Den fyldte jeg med lakse tubi og satte den fast på hjul skærmen inde i boksen som hvalpene skulle køre i. 
Det var et hit. Jeg har for første gang kørt med et kuld hvalpe som ikke sagde et eneste piv. De bare hyggede sig med lidt guf  hele vejen til skoven.

Det skal afgjort prøves igen ved mit næste kuld for det var en god oplevelse for dem.