Top billede

Top billede

onsdag den 11. marts 2015

Come back med maner !

I lørdags var der C-prøve i Feldsted i det sønderjyske. Der var 4 Brown Hunt'ere til start og de gjorde det virkelig flot.

I begynderklassen opnåede Lena og Fanta en fin 1.pr. det var super sejt gået af Lena for jeg ved at hun i denne periode har trænet rigtig flittigt mod en 1000m spor prøve - så jeg syntes at det er fantastisk at de to kan  mestre begge discipliner så fint.

I vinderklassen stillede Lene Meisner ikke mindre end 2 hunde. Både Brown Hunt's Kondi og Brown Hunt's Demo og sørme om ikke de begge blev vinderplaceret !!! Det var helt vildt flot af Lene at føre to hunde og så med så flotte resultater.

Jeg er meget imponeret over Demo for hun gør "come back" i denne sæson efter at have haft et meget kompliceret lårbensbrud efter et møde med en flagstang. Efter bruddet havde hun et kuld hvalpe i vinter og så er hun alligevel så godt kørende at hun opnår en flot 4. vinder.

Kondi blev 3.vinder - og egentlig burde det være den bedst placerede der ryddede forsiden til et billede men lige denne gang syntes jeg at det er Demo pigen der skal æres - hun har virkelig gjort det flot.

Kæmpe tillykke til Lene med de første flotte resultater i vinderklasse - jeg er sikker på at det ikke bliver de sidste :-)

Her kommer et billede af Kondi drengen han skal ikke snydes for lidt presse :-)

Billedet er fra B-prøven i Utoft 2013, hvor han blev bedste hund i begynderklassen.