Top billede

Top billede

tirsdag den 17. marts 2015

Skader og planlagte aktiviteter er ikke en god kombi...

I søndags lavede jeg en gedigen fibersprængning i den store muskel der går fra nakken og ned under venstre skulderblad. Nøj det kan jeg bare sige jer at det gør ONDT !!!

Jeg har nu sovet on/off i to dage og spist en del smertestillende, fået en del behandlinger og skal nu holde armen i ro. Hmm det er altså ikke noget for mig. Jeg bliver totalt raskløs af at gå og glo med en arm der ingen ting må.

Weekenden rykker nærmere og jeg er ved at være lidt bekymret for Pasta's parring falder sammen med vores Birgitta Stafflund-Wiberg workshop. Det er ikke så let at skulle parre tæve samtidigt med at have et stort træningsarrangement kørende, specielt ikke når parringen skal ske i det sjællandske.

Så jeg går godt nok og tripper og syntes at drengene godt snart må være lidt interesseret i Pasta så hun kan blive parret inden weekenden. Typisk med sådan nogle piger, de skal altid gøre det mest besværligt for os :-)

Spændende bliver det i mere end en forstand ha ha !

Jeg føler mig SÅ priviligeret over at blive tilbudt hjælp fra alle mulige søde hundevenner med stort set alt i forbindelse med de kommende kuld hvalpe.

Da vi ved at maj, juni og juli bliver travle måneder, så har vi valgt at satse lidt og melde Skimmer og Indy på Labrador's racearrangement på Clausholm i april - samt på Centrums WT den 3. april. Så når vi måske at få en enkelt prøve i hus, inden vi bliver grounded i Hedensted :-)