Top billede

Top billede

onsdag den 28. oktober 2020

Pigerne er gået i løbetid.....

Egentlig skulle Twitter først løbe i December - MEN nu løber Fawn og det syntes hun åbenbart ikke at hun kan sidde overhørig 😋

Så nu har jeg pludselig lidt travlt .... Men gør det så meget når det er noget jeg glæder mig til !

Twitter er startet løb her til morgen - så der går 12-14 dage inden hun er parringsklar. Hun er vældig sur på drengene der har tjekket hende i dagene op til - den lille heks ha ha !

Sikke en smuk morgen jeg stod op til i dag. Efter en grå og meget regnfuld dag i går, så er det bare så skønt når solen titter frem og varmer alting op. Jeg har dog på fornemmelsen at det ikke helt vare ved resten af dagen så det er med at nyde det NU !

Senere skal jeg træne lidt hund og plante lavendel - kan man leve uden lavendel ..... NEJ !