Top billede

Top billede

søndag den 7. februar 2016

En travel kalender ...

I denne tid er min kalender godt nok fyldt noget op og jeg syntes at jeg løber hvor vejen er jævn :-)

Træningshold, foredrag, hvalpe besøg, parringer og ja egne hunde som også skal nå at trænes og passes - der er gang i den må vi sige :-)

Men det er virkelig dejligt at Potepower går så godt. Jeg syntes jeg har nogle skønne kursister og jeg har nogle rigtig dejlige timer på marken. Glæder mig over at de opnår fine resultater fordi de er så myre flittige.

Vores egne hvalpekøbere giver den også gas i denne tid, hvor prøvesæsonen så småt begynder at starte. Det er dejligt !

I mandags blev Paddy blodprøvet for at blive EIC testet og allerede fredag lå der svar fra Laboklin det var godt nok hurtigt. Paddy var clear på EIC også, herligt.

Vi elsker virkelig Paddy højt han er nok en af de sødest hunde vi nogensinde har haft, vi glæder os meget til at have ham lidt med på prøve i den kommende sæson og til at følge hans hvalpe :-)

Det har været en travl weekend. Fredag var Inge forbi og kigge på hvalpene, hun skal have en af tæverne, om aftenen holdt jeg foredrag for en ordentlig flok. Det var en skøn aften med gode grin og masser af læring. Jeg elsker disse foredrag for det er lige så ofte at jeg selv bliver klogere :-)

Lørdag var vi til 50 års fødselsdag hos Helle Golstrup, sammen med en flok andre skønne hunde tosser. Det var en dejlig dag og aften med skøn mad, hygge og masser af gode grin. Ham Lars Mejlby er virkelig en god kok uha da da !

Søndag stod på hvalpe besøg og parring og nu job i lufthavnen. Jeg har lavet et eller andet tåbeligt med min højre ankel, så jeg er meget spændt på om jeg kan gå imorgen - det går ikke specielt godt lige p.t.  meeeen vi må se om det bliver bedre i løbet af natten :-)