Top billede

Top billede

fredag den 5. juli 2019

3 vinder på Mocktrail i region Sydjylland.


Et af mine mål for 2019 var at få en vinder placering med Indy, det lykkedes i dag og jeg var bare SÅ glad.

Vi var efteranmeldt på en Mocktrail i DRK sydjylland og i grunden ganske mærkeligt for jeg ELSKER Mocktrails så jeg forstår ikke helt at jeg havde overset den - men heldigvis for mig blev det muligt at efteranmelde og få en plads.

Det var en virkelig fin prøve i et kanon terræn. Jeg fik dagen igennem vist rigtig meget fint hunde arbejde. Blandt andet blev vi flyttet til modsat ende af kæden, på en opgave som to andre hunde var afprøvet på, den lykkedes utrolig fint for Indy og jeg, FEDT. Vi har tidligere prøvet denne situation og faktisk røget ud fordi jeg bare bliver nervøs og ikke tænker klart. Men idag lykkedes det og jeg lagde ham i perfekt vind og stoppede ham på bagsiden af dummy'en så han søgte frem - alt klappede og det kom til at se let ud - FEDT.

Tak for en fantastisk prøve og for en dejlig dag. Tillykke til Annika der suverænt vandt prøven og Brian der blev nr. 2 og Claus stod nr. 4.

Det var et af mine mål for i år - jeg håber at vi får flere fine oplevelser Indy og jeg og jeg ved at vi er klar til at bide skeer med alle opgaverne i vinderklassen - det er kun at kaste sig ud i det.