Top billede

Top billede

mandag den 15. februar 2021

Det er helt sort!

 


Selvom det er utroligt tidskrævende så nyder jeg at have mine hvalpe til træning. Det kuld som jeg har til træning nu er Last-kuldet som er efter Ketchup og Skimmer. Det er 4 fine sorte hvalpe på lange ben og 9 måneder som bare bliver bedre og bedre for hver gang jeg ser dem.

På billedet her over er det Mette og Aviaaja som går fri ved fod og har super kontakt - et skønt par som jeg glæder mig til at følge på prøverne i DRK.





Henrik og Winston er et herligt par som kæmper om hvis tur det nu egentlig er til at bestemme i dag. Men super fremskridt og masser at arbejde med og Henrik er målrettet så han skal nok komme i mål.



Kristian og Rolf - også et skøn par der som Henrik og Winston slås lidt med hvem der bestemmer. Men det går absolut fremad. Rolf er en gadedreng som ind imellem tager sig nogle friheder hvis Kristian bliver utydelig. Det er meget vigtigt for Rolf at Kristian gør de samme ting, bruger samme kommandoer og hele tiden er tydelig på hvad Kristian forventer af Rolf. Så det er en af de ting vi arbejder med.


Michael og Luie startede virkelig ud med at være lidt rå. Men efter 2 spark bag i så trådte Michael virkelig i karakter og arbejde målrettet og intenst og det gav pote med det samme.
Luie er super fin og meget opmærksom på Michael som er meget tydelig overfor Luie på hvad han forventer af ham. Michael er god til at træde i karakter og gribe ind straks Luie fejler - det bliver et spændende par at følge.