Top billede

Top billede

lørdag den 9. april 2016

Flere fine resultater og træningsstart for P'erne !

Sikke en skøn dag i skoven. Lena & Tweed, Indy og jeg har været til 400m/3 timers schweiss prøve og vi opnåede begge en fin 1.pr. - Lena's noget flottere end min hun kan det der med 5 tallerne - super seje Lena :-)

Men vi var begge godt tilfreds og hvor var det dejligt at se Tweed igen og jeg blev rigtig glad for at hun tydeligt kunne kende mig. Hun susede ind mellem mine ben som hun plejer og stod der og blev kløet på halsen. Den hund kan man kun elske - hun er helt særlig. Jeg er SÅ glad for at hun bor hos dygtige og meget søde Lena, som har hund på samme måde som vi har og som stiller krav til sine hunde om at arbejde og være lydige. Det er bare så dejligt at vide at Tweeds fine potentiale er i de absolut bedste hænder. Tusinde tak søde Lena.

Selv om jeg er kørt lidt sur i det der spor dims så var det fedt at være i skoven igen. Indy og jeg har haft super fine trænings dage og dejlige stunder i skoven, som kun er os spor nørder forundt. Jeg har nydt det meget og nydt at se de fremskridt han lyn hurtigt har gjort på bare 10 træningsspor inden vi gik til prøve i dag. Jeg over vejer om jeg skal tage en 20 timers prøve med i købet nu jeg er igang :-)

Men jeg er løbet tør for blod og orker nærmeste ikke at hente blod inden jeg har træningshold onsdag formiddag, så nu får vi se om jeg kommer i gang :-)

I torsdags startede P-kuldet til træning hos os. Hvor var det skønt at se dem alle igen og hvor var de vildt fine. Jeg er SÅ tilfreds med de virkelig fine hvalpe jeg syntes at Paddy har leveret. De har stor vilje, ro i hovedet og så er de kanon lærer nemme.

Kim's fine hanhvalp Platon går 500m spor 3 timer gammelt med spidsvinkel, wiedergang og sårlejer og han løser bare sporene som om det var en leg. Fantatisk må jeg sige og meget imponerende. Men de øvrige hvalpe var lige så fine. Dejligt kuld må jeg sige og meget søde ejere de også alle har fået.

Jeg var også imponeret over at Mette og Pedro var igang med sporene. Dejligt med så aktive og engagerede hvalpekøbere. Jeg glæder mig til at følge dem alle. Punktum var uden tvivl den ringeste trænings mæssigt, men det kan jo ikke komme bag på nogen - vi er altid sene startere meeeen vi kommer stærkt igen :-)

Glæder mig allerede til torsdag med mere træning med de små sorte Polka prikker !