Top billede

Top billede

fredag den 24. juni 2016

Skønne oplevelser ...

I dag har jeg trænet hund med Jeanette. Vi har desværre begge lidt for mange formiddags jobs til at vi får trænet så meget mere - men jeg nyder de få dage vi kan mødes og træne. Det er altid hyggeligt at træne med Jeanette.

I dag var vi i vinding og træne vand dirigering. Hundene var super dygtige eller også gjorde vi det ikke svært nok :-) men mine hunde trængte nu til lidt opbyggende træning så vi kørte diagonalt og på langs med mine hunde og med Merlot stod den på lige ud og til højre og venstre - han var bare sej.

Da vi kom tilbage til bilen var der ankommet en hel 1. klasse der holdt skole afslutning. Så Jeanette syntes at mine hvalpe skulle ud og lege med børn og det var en rigtig god ide :-)

Både børn, hvalpe og voksne hunde hyggede sig gevaldigt. Indy var nærmest omringet på et tidspunkt og Paddy kastede sig ind i den ene børne cirkel efter den anden - det var et herligt syn.