Top billede

Top billede

søndag den 8. november 2015

Frisk er nok så stærkt et ord ...

I går fik Helle og Spica igen en fin 1.pr. på A/C prøve. Det er så flot som de to har klaret sig i år og de er et utrolig dejligt match at kigge på når de arbejder ;-)

Vi ønsker tillykke til Helle med endnu et flot resultat. Vi glæder os meget til at følge jer i 2016.

I skrivende stund er jeg indlagt på Horsens Sygehus. Jeg har været syg siden onsdag i forrige uge og i fredags blev jeg indlagt. Mit infektionstal, min temperatur og mit bakterie tal er for højt. Ja alt er for højt lige på nær mig :-)

Jeg reagerer desværre ikke på den medicin jeg får, så lægerne er lidt på barbund. De kan bare se at jeg har en bakterie som p.t. sidder på lungerne og i urinvejene men ikke hvad det er for en bakterie og de kan ikke finde noget medicin der kan få bugt med bakterien. Lige p.t. er jeg i en 3. behandling for det de kalder atypisk bakterie. Forhåbentlig får jeg et bedre svar mandag.

Da jeg har rigtig svært ved at opholde mig på hospitaler - får jeg lov at sove hjemme og være hjemme det meste af tiden. De har nu heller ikke for godt plads til mig så det er nok en win win for alle parter. Det har været et meget bekymrende møde med sundhedsvæsenet eller rettere med akutmodtagelsen på Horsens syghus. Jeg er sikker på de gør deres bedste under de forudsætninger de har men i guder der er langt hjem.

I dag har jeg besøg af Helle, Karl og Lone - som er kommet for at hjælpe Tommy med at plante træer. Hvor er det storsindet af andre at hjælpe os når vi har brug for det. Sødeste Lone kom endda med Suppe til os, ja hvad skal jeg sige andet end at du er enestående søde Lone.

Nu vil jeg sove lidt inden jeg igen skal i medicin drop :-)

Så hvis nogen mangler noget respons på noget så må I tage fat i Tommy, jeg er ikke specielt nærværende.