Top billede

Top billede

mandag den 26. december 2016

Skønne jule dage :-)

Bortset fra at jeg ikke er helt så frisk som jeg kunne ønske mig så nyder vi juleferien. Min snue vil ikke rigtig slippe mig og idag har jeg haft et træls migræne agtigt anfald - jeg har ellers aldrig hovedpine men det startede i går aftes og slap mig først i formiddags.

Det var SÅ ærgeligt for jeg skulle have trænet DuDer sammen med Tommy, Sanne, Klaus og Morten og deres unghunde som er jævnaldrene med vores - så jeg havde glæde mig lidt til at få lidt gang i træning med nogen der har unghunde på samme alder som vores. Men jeg måtte se mig slået  idag øv.

I går fik Tommy og jeg trænet de to unge og så Indy og Skimmer, 3 timer ude i regn og blæst men gode træning så hvad betyder vejret :-)  DuDer er virkelig blevet en skøn stor gul pige - som er super dygtig, og meget let at håndterer - men hun vil frygtelig gerne tage for sig - så jeg bevæger mig på knivsæggen hele tiden :-)

I dag fik vi også trænet 3 timer, der var det alle de voksne drenge der var i gang. De gjorde det rigtig fint så vi var begge ret godt tilfreds. Vejret var noget af en prøvelse for idag var det i kraftig blæst og hagl at vi fik trænet men også solen kiggede frem ind imellem - noget blandet må vi sige.

Imorgen bliver atter en skøn dag i hundenes tegn. Tommy skal på jagt med den blomstrede og de to sorte. Jeg skal have pige julefrokost og hundetræning.. .. ååhh hvor jeg glæder mig.

Suz, Anne-Grete, Jeanette, Helle, Majbrit og jeg skal træne hundene og så skal vi spise dejlig mad, drikke Long-Drinks og alle pigerne skal overnatte her, så det bliver SÅ skønt. Ren hygge med hunde og god mad - så bliver det ikke bedre :-) Pakke spil er vi også nød til at have med så jeg har lavet gode sjove og nyttige gaver :-)

Jeg håber at dette kan blive en tradition, at vi har en dejlig tøsedag sammen i julen og kan hygge os med vores fælles skønne interesse og dejlige selskab. Det er i alle tilfælde nogle vildt dejlige piger alle sammen :-)