Top billede

Top billede

torsdag den 2. november 2017

Ketchup er scannet drægtig

Igår skulle vi en tur til Dyrlægen for at få Mento røntgen fotograferet så jeg tog Ketchup med for at få hende scannet. Normalt kan jeg se på tæverne om de er drægtige men når en tæve har fået et par kuld hvalpe så er hun mere rummelig og det bliver sværere at se de små tegn på drægtighed.

Ketchup havde tydeligt ændret adfærd, blevet om muligt endnu mere sulten, men også mere påpasselig med sig selv. Så drægtig det var jeg nu ikke itvivl om hun var  - så det var vel blot en ekstra sikkerhed jeg havde brug for og det kunne Bonnie Horne bekræfte at Ketchup havde små poppelopper i maven.

Det var en dejlig nyhed. Det er flere der venter på hvalp efter Ketchup som nu kan glæde sig. De af jer der står på listen må gerne sende mig en mail så jeg ved at I fortsat er interesseret i at få hvalp fra dette kuld. Denne besked gælder ikke Kasper og Nina og Ulla - som jeg jævnligt har kontakt med men jer andre hører jeg gerne fra :-)

Ketchup har været med på en enkelt andejagt i år - men nu må hun nøjes med at drømme om fasaner :-) men I skal ikke snydes for dette fine billede af netop Ketchup fra sæsonen i 2015 :-)