Top billede

Top billede

fredag den 9. februar 2018

Vi præsenterer Brown Hunt's Twitter


Som nogen af jer måske allerede har set så er der kommet en ny tæve til under tæverne. Det er Brown Hunt's Twitter der er kommet til. I oktober 2017 kørte jeg til Østrig for at parre Ketchup med en fin International Field Trial Champion Fendawood Drummer.

Det var en rigtig sjov tur som Suzanne var så sød at tage med på så jeg ikke skulle køre den lange tur alene, for Tommy skulle blive på Østergaard og passe menageriet.

Ketchup blev parret med fine Drummer og med hjem kom også vores fine Spike (Fendawood Nomade). Suzanne fik fine Fate med hjem (Spike's bror). Ja det var skisme lidt tosset men når man ser en god hvalp, og kan mærke helt inde i sjælen at den hvalp er rigtig fin - ja så må den med hjem.

Tommy er rigtig glad for Spike - så det var et kanon godt køb. Jeg vidste bare at den hund var perfekt til Tommy. Jeg har trænet alt hvalpe dimse duttet - men Tommy er så småt begyndt at lave lidt arbejde med ham og det er SKØNT at se de to sammen.

Nå men jeg ville jo egentlig skrive lidt om min lille gule pige Twitter :-) I skrivende stund går hun sammen med sine to søskende, som skal videre til Norge til Påske. Hun er en super lækker pige med masser af mod på tilværelsen og også fornuftig i sit hoved. Jeg håber at hun bliver en lige så fin hund som sin mor og halv søster DuDer, som jeg er utrolig glad for.

Træningen starter i denne weekend og jeg må se om jeg ikke kan få tid til at træne de tre små gule hver formiddag den kommende tid.

Twitter har en super fin stamtavle og jeg håber at hun bliver en rigtig fin tæve ikke kun prøve mæssigt men også avls mæssigt i kennelen. Store forhåbninger - dejligt at glæde sig ..... :-)