Top billede

Top billede

onsdag den 2. december 2020

Jagtsæsonen giver lidt skader i år

 


Fineste Navy som i den grad er Tommy's favorit jagthund sluttede sin sæson lidt for tidligt i år. Han flåede sin hale i stykker i grøft fuld af brombær hvor han absolut skulle kæmpe lidt rundt med en anskudt fasan.

Efter at jeg havde badet ham i sæbevand og forsøgt at få det nogenlunde i ro, tog vi en hurtig beslutning sammen med dyrlægen om at der skulle amputeres noget af hans hale. Navy er en hund der logre ganske meget så sandsynligheden for at vi fik den skadede hale til at hele var ikke så stor.

Så nu har vi to hunde i huset med lidt kortere hale en normalt, så Twitter og Navy må logre med deres små haler alt det de kan. Twitter tager sin krop til hjælp så klarer hun fint at logre igennem ha ha !

I søndags havde jeg besøg af Helle Lindholm som fotograferer for mig og hun tog en masse billeder af familien gul. Dels fordi jeg manglede lidt billeder af Paddy, Ketchup, DuDer og Fawn - sammen og så også Indy og Canvas og Fawn som jo er Far, søn og datter. Det blev nogle fine billeder og jeg glæder mig sådan til at se dem. 
Anita og Knirke var også forbi og få filmet Knirke som er 13 år og nok ikke holder så længe endnu.

Vi skal nå at filme de gamle hunde mens vi har dem 💖

I næste uge bliver jeg indlagt på Riget den 8. december og opereret den 9. december og kommer forhåbentligt hjem igen den 13. december.  Det bliver rart at få følelsen i højre side af ansigtet tilbage og min smags sans. Hørelsen og balancen i højre side er forevigt væk så det må jeg lærer at leve med.

Så hvis I ikke høre fra mig i næste uge så er det derfor!