Top billede

Top billede

lørdag den 16. maj 2015

Bukke jagten er gået ind :-)

Det er bestemt ikke fordi vi ligger på den lade side at jeg ikke har fået opdateret Sidste Nyt :-) Vi prøver bare at finde en balance i hverdagen.

I dag gik bukke jagten ind og Tommy tog allerede igår turen til Lunderskov med gode jagtkammerater for at se om de kunne være heldige at skyde en buk. De så en del kronvildt men slet intet råvildt i dag. Så bukke feberen fortsætter ha ha !

Jeg holder skruen nogenlunde lige  i vandet. Jeg er blevet bedre til at finde ud af hvad jeg kan og ikke kan i forhold til min nakke. Jeg sørger for at jeg hver dag holder en god times pause over middag hvor jeg ligger med varmepude og slapper af. Det giver en tålelig hverdag, med medicinen og at jeg har taget lidt af gassen af min normalt hektiske hverdag. Jeg er ganske enkelt nød til at vælge færre opgaver og holde gode hvil.
Jeg glæder mig til på onsdag hvor jeg skal til Silkeborg og undersøges, håber at de kan give mig et billede af hvor galt det står til og hvad fremtiden bringer.

Vi træner på livet løs med både Indy, Skimmer og Navy. De skal alle med til Norge og inden da skal de to små deltage på det danske UHM og Navy skal deltage på RetrieverMesterskabet i DK i juni så jo der trænes.

Både tæver og hvalpe trives rigtig fint. Vi har en dejlig ro i flokken og tæverne er søde ved hinanden og omgængelige i daglig dagen hvor de trods alt går tæt op af hinanden og skal vogte og passe deres hvalpe. Ketchups kuld bor p.t. i stuen, de ser fjernsyn med os hver aften :-). Zig Zags hvalpe er flytte til kontoret og baggangen er gjort klar til Pasta som føder i den kommende uge.

Vi er begyndt at have besøg af skønne hvalpekøbere som vi nyder at lærer at kende. Vi er igen i år priviligeret med nogle rigtig søde og engagerede hvalpekøbere. Det er så dejligt når der er et tydeligt defineret mål med anskaffelsen af hvalpen og når der er gjort nogle tanker om hvordan livet kan gøres bedst muligt for det nye familie medlem.

Dejlige stunder og et travlt år med hvalpetræning og flere gode snakke ligger foran os. Vi føler os priviligeret !