Top billede

Top billede

lørdag den 23. maj 2015

Fine resultater på spor og markprøve !

Så har Brown Hunt'erne igen været i ilden. Hvor er jeg glad for at "vores" hunde lever så aktive liv ude hos deres skønne ejere !

I det sjællandske har Heidi og Saldo i dag været på markprøve B i begynderklassen og opnået en fin 1.pr. og sluttede sørme dagen som bedste hund i begynderklasse for deres dommer. Der var ikke mindre en 72 hunde i begynderklassen så der var flere dommere på - og hver dommer skulle finde en bedste hund. Super flot af Heidi og Saldo, kæmpe tillykke fra os i det jyske.

I Klosterheden plantage, kron dyrenes paradis, var Lena og Nordvch Sevch Novch Fivch Dksch(V) Brown Hunt's Bine tilmeldt en 1000m/40 timers Schweissprøve. Som altid så møder Lena super velforberedt og med en veltrænet hund. I dag var ingen undtagelse og de tog en solid 1.pr. hjem. Super flot Lena, et kæmpe tillykke med endnu et flot resultat til Bine.

Her hjemme er der nok at se til. Tommy er i Polen på bukke jagt og han har skudt 3 bukke nu og kommer hjem imorgen. At tolke ud fra hans sms'er har det været en dejlig tur, med mange gode natur oplevelser. Skønt at de 4 drenge har haft en rigtig god tur med masser af mande hørm :-)

Jeg har knoklet på med alle hundene som jo tæller en god stribe i denne tid. De seneste to dage har Jeanette været her og hjælpe mig det har virkelig været dejligt. Jeg har faktisk ligget ned to gange i dag og hvilet, herligt.

I dag havde Jeanette hendes skønne voksne datter Sarah med og de to har ordnet hvalpe og lavet neuro træning og skiftet aviser og nusset og kysset hvalpe. De har luftet drengene i eftermiddags mens jeg hvilede på sofaen - det var bare luksus.

Sarah havde bagt den lækreste cheescake, som vi hyggede med til aften - åååhhh sådanne dage er skønne. Af hjertet tak !

Nu er der  luftet og fodret hunde, opdateret hvalpedagbøger til skøn gammel CD med Rod Stewart. Nu er det vidst tid til at gå til ro - klokken er også midnat så jeg må vidst godt tillade mig at sige at det var den dag.

Imorgen kommer Gitte og Søren fra Sjælland om formiddagen og Pia Laursen om eftermiddagen. Håber jeg også får tid til at gå en god tur med drengene og træne med Indy.