Top billede

Top billede

fredag den 1. maj 2015

Gode venner :-)

Vi har mange gode venner og nogle af dem kom forbi os i dag. For nogen tid siden annoncerede jeg efter lidt hjælp på FB til at få plantet 350 træer/buske som vi har købt gennem jægerforbundet. De skulle plantes i to striber på vores jord så vi kunne skabe lidt terræn skift som en del af vores etablering af et bedre område til hundetræning.

Selvfølgelig var der nogen der straks meldte sig og de mødte op i dag med røjser og regntøj og spader og godt humør. Hvor var det fantastisk at I ville komme og hjælpe os. Vi er lidt presset i denne tid fordi jeg ikke er helt så kamp dygtig som normalt, så det er virkelig dejligt når søde venner rækker en hånd ud. Af hjertet tak til Peter & Ulla, Anne, Dan & Stine, Marie, Lene og Lone fordi I ville bruge en formiddag hos os.

Ketchup har født her til morgen og hun leverede 7 fine hvalpe 3 piger og 4 drenge. To gule drenge og resten sorte. Der er et par hanner der ikke er solgt for interesserede.

Imorgen står den på DM i Vildtspor og jeg er vildt stolt af at der er hele 3 Brown Hunt'ere med på årets DM. Peter og Dusty, Henriette og Kiwi, og Lena med Bine. Det kræver meget træning at deltage på et DM og der er lagt mange spor for at nå dette høje niveau. Jeg håber inderligt at det vil gå jer alle tre rigtig godt og jeg vil tænke på jer hele dagen imorgen. Knæk og Bræk til jer alle tre.