Top billede

Top billede

søndag den 4. oktober 2015

Piv jeg har brug for hjælp....

Resultat siden er laaaaangt bagud - I laver så mange flotte resultater, og jeg har ikke nået at få dem alle skrevet ind og nu er jeg mere på den end med på den ha ha ! Vil I ikke være søde at sende mig en mail med jeres resultater hvis de mangler på Resultat siden så jeg kan få ajourført Årspokalen - På forhånd tak for hjælpen !!!


Jagt sæsonen er "skudt" igang og vores hunde er i fuld gang med det som de elsker aller mest :-) Det er ikke altid let at få kabalen til at gå op når der skal findes plads i kalenderen på denne tid af året. Men opsamlinger og jagter skal der være masser af tid til og så er det andre ting der må syltes lidt :-)

Det er skønne dage med gode hunde venner, skønne natur oplevelser og så er det en fornøjelse at arbejde med hundene på "the real stuff" og se om træningen virker i praksis.

I går var vi på Tommy's jagt i Lunderskov. En skøn dag i det smukkeste efterårsvejr. Det er et meget hårdt terræn med meget brombær, og et meget kuperet og tæt terræn, så hundene var rigtig godt slidt efter at have drevet området igennem. Vi havde 4 hunde igang og det er ikke nok - vi savnede Topper som p.t. er skadet. Vi håber at han snart er på benene igen.