Top billede

Top billede

fredag den 15. juli 2016

Oooopppsss ..... :-)


I foråret forsøgte jeg at parre Ketchup med min unge hanhund Castlemans Syrian alias Indy. Om det var fordi at Indy var ung eller Ketchup ikke rigtig syntes det skulle være ham - det er svært at sige....

I dag havde jeg lukket ham ind i baggangen og Ketchup og Silke gik i køkkenet og der var et børnegitter imellem. Jeg skulle bare ud med skrald og Indy har ikke vist interesse for Ketchup så jeg var ikke urolig. Leverede skraldespanden, talte kort med Tommy - gik ind igen og der stod de så midt i forgangen :-)

Ikke planlagt til denne tid af året, skulle have været til foråret 2017, men trods alt glædeligt. Ketchup får nu et kuld skønne gule hvalpe i uge 37, salgsklare i uge 45, en fantastiske kombination så vi glæder os.

Magelig var han også - han gad ikke stå op så længe :-) Godt Ketchup er tålmodig med den unge herre !