Top billede

Top billede

tirsdag den 12. juli 2016

UWT tirsdag aften på Fyn!

Sikke en skøn aften jeg har haft.

Indy og jeg har været til UWT på fyn, på militær terrænet i højstrup. Det var en svær åbenklasse prøve - måske egentlig en svær prøve i det hele taget - men den var reel. Det var super gode dommere og der var kanon god stemning, så jeg nød en dejlig aften med min søde gule dreng.

Der var naturligvis en stribe Brown Hunt'ere med. Joan Clausen med Holly var kørt helt fra Sjælland for at deltage - hun er bare en gæv pige og de to debuterede i åbenklasse. Der ud over var Trine og Huxi og Mads og Citrus med i begynderklassen.

Tak for super godt selskab og for jeres altid gode humør. Dejligt med dygtige og aktive hvalpekøbere der suser afsted på prøve en tirsdag aften - det var SÅ dejligt at se jer alle.

Super flotte point til Joan og Holly i jeres debut i åbenklassen, at du så har en knald apport som udløser et nul - det er en detalje der kan trænes væk, men du løste nogle svære poster, så super flot debut i Åbenklassen, jeg syntes I var seje.

Mads og Citrus lavede vildt flotte point i begynderklassen og indkasserede så et nul på sidste post - åååhhh det er bare svært at stå med et flot score kort og så lige synke et nul. Men tænk på alt det super flotte i lavede Mads. Citrus er ung, så I kommer igen.

Trine, du og Huxi har virkelig fundet rytmen, jeg nød at se jer imellem posterne, hvor skrappe Trine holdt totalt kontrol på gade drengen og i bestod med super flotte point, lige uden for placerings rækken - totalt sejt !!! Tillykke til jer alle !

Jeg var stolt af Indy, han var rigtig træt da jeg nåede sidste post, som for os er en svær post fordi det var over vand og et virkelig langt stykke over vand. Han kæmper en brav kamp for at finde dummyen, på modsatte side i det høje græs og han fik den hjem. Pyha vi sluttede som WT4 ikke prangende, men der var kun 4 hunde der bestod Åbenklassen og vi var en af dem - det var dejligt. Tak fordi I sørgede for at vi fik taget et billede, godt initiativ. DuDer's første UWT og forhåbentligt ikke hendes sidste ha ha !

Tak til alle de søde hjælpere og dommere, Tak til Gert og Lobke for en rigtig fin prøve.