Top billede

Top billede

søndag den 16. august 2015

PPP - Projekt Pote Power

Fra den 15. oktober 2015, går jeg fra fuldtids job i Billund Lufthavn og ned på 20 timers stilling. Jeg har længe haft en lille drøm om at starte et deltids job i eget "firma". Jeg vil starte en lille hundetrænings virksomhed.

Potepower.dk åbnes i september med en stribe trænings tilbud til Retrievere. I kan alle følge med på hjemmesiden www.potepower.dk som allerede er i luften.

I september og oktober er der også to foredrag på plakaten. Jeg har altid syntes at der mangler lidt information opdrættere imellem, så nu har jeg valgt at starte med to foredrag, hvor jeg øser ud af mine erfaringer igennem de 20 år jeg har været opdrætter.

Et par weekends træninger bliver der også med dirigering på programmet og skulle du sidde og brænde inde med et ønske om en bestemt type træning så send mig en mail - det er jo dig som bruger der kan inspirerer til nye tiltag, jeg er lydhør.

Vi har også valgt at åbne en lille butik med salg af foder (Profine) og lidt snacks til meget favorable priser. Vi sender ikke foder eller andet, men sælger direkte fra vores butik.

Det bliver en meget spændende tid jeg går i møde og jeg glæder mig til at starte hold op og komme igang med træningen af en masse skønne jagthunde.

Del gerne budskabet blandt hundevenner - og link gerne til min hjemmeside www.potepower.dk fra din hjemmeside eller blog. På forhånd tak !