Top billede

Top billede

tirsdag den 10. maj 2016

4 måneder gammel og allerede fast på sporet....

Hvor er jeg vildt stolt af Kim og Platon der i søndags startede på deres første schweissprøve sammen. Platon er bare 4 måneder og 3 dage gammel og mestre et 400m langt mindst 3 timer gammelt spor til UG kryds og slange. Det er bare sejt ! Jeg tror det er den yngste Brown Hunt'er der er stillet på et 3 timers spor - husker i alletilfælde ikke nogen der har været så unge. Jeg ved at jeg selv har stillet et par gange med 5-5,5 mdr. gamle hvalpe - men 4 måneder - det er altså bare 2 måneders træning og så er han klar - SEJT !!!

Kæmpe tillykke til Kim der i den grad har æren for dette flotte resultat !

I det midtjyske har Jonny Damholt og BH Freja som er halvsøster til Platon også givet den gas. Jonny og Freja har jeg nævnt tidligere hvor de 2 gang i år er startet på 400m/20 timers prøve og begge gange blev bedste hund.

I lørdags startede de på 1000m/20 timer og igen lavede de en solid 1.pr. !! Kæmpe tillykke Jonny det er så super flot !!!

Tommy og Skimmer har vi også lige fået lidt sjove nyheder om. Vi var til Dual Dag i Bække i Torsdags og pludselig i fredags kom Henrik Dam kørende ind i vores gård med en stor præmie - det vidste sig at Tomme og Skimmer blev Bedste Hund hos Henrik i Torsdags - herligt.

Tak til Erik Aalund /Gilpa og Dummy shoppen for den flotte sponsor Præmie !!!