Top billede

Top billede

onsdag den 25. maj 2016

Æv Pasta er syg igen...

I dag har vi igen været hos dyrlægen med Pasta. Samtidigt døjer jeg med min ryg og har været til kiropraktor igår og er bestemt ikke frisk - så hmm vi skranter Pasta og jeg.

Alle Pasta's tal er fine - men vi mistænker at hun har et eller andet i maven som ikke skal være der. Hun er p.t. på skåne kost og kvalmestillende. Hun har helt normal afføring men kaster op og det er primært væske, for hun drikker også for meget vand.

På røntgen i dag kunne vi se en lidt forkert skygge i maven så nu håber vi faktisk på at det måske er et mavesår. Så skal behandlingen nemlig hjælpe, på det så lige nu krydser jeg fingre for at hun ikke kaster op inden weekenden :-)

Hun er jo desværre en hund der kan leve på en sten og får ofte ikke ret meget mad - så det kan være årsagen til at hun så danner for meget mavesyre. Men hun har tabt sig 2 kg siden hun sidst var syg så - nu håber vi at de kan finde årsagen denne gang.

Hun er slap og slet ikke sig selv. Vil frygtelig gerne have mine gamle Pasta tilbage :-)