Top billede

Top billede

torsdag den 19. maj 2016

Vi glæder os til weekenden.

I dag har Navy parret Dorte Lebech's brune tæve Fulla. Så får Dorte små sorte lakridser for første gang - det bliver nok ganske nyt i Vrønding :-)

I weekenden kommer Trond og Aase. Det glæder jeg mig helt vildt til for jeg nyder at være til træning og bare kunne læne mig tilbage og koncentrerer mig om min egen hund. Det er rart ikke at være på og det er rart at andre har lavet oplægget og svinger pisken, specielt over mig ha ha !

Vi føler os meget priviligeret over at få mulighed for at være på Flemming og Betina's fine terræn i Dons. Det er luksus at have så fine træningsmarker at boltre sig på. Fantastiske Lone laver frokost til os så jeg skal virkelig slappe af - skal kun stå for morgenmad og aftensmad - så det bliver bare totalt cool.

Indy er så godt gående i denne tid - det er en fornøjelse at træne den hund og han gør mig glad hver eneste dag. Ketchup er så småt ved at træne kondition og hun giver den virkelig gas. Det er tydeligt at hun syntes at hun har ligget stille længe nok nu. Jeg har meldt hende på et par vinderklasse prøver og glæder mig til at skulle føre hende igen :-)

Håber så bare at hun lige venter lidt med at løbe :-) ha ha - men hun vil virkelig gerne igang og er skarp i sit hoved så jo - det bliver en skøn sommer.