Top billede

Top billede

tirsdag den 8. september 2015

Flere flotte resultater .....

Endnu en weekend med flotte resultater... Jeg tør næsten ikke skrive denne opdatering for jeg er så bange for at komme til at glemme nogen af alle de dygtige Brown Hunt'ere der har været i ilden denne weekend - men jeg vover alligevel pelsen :-)

Lørdag stod den på DCH konkurrence i Ringkøbing og i B-klassen startede Kurt med Focus og Margit med Pondus og ingen af de to starter for at være et nummer - nope de starter for at vinde og det gjorde de så :-)

Kurt og Focus blev nr. 1 med 190,75 point og Margit og Pondus blev nummer 2 kun slået med 0,25 point af Kurt - det er SÅ Sejt I to - og sikke flotte point at tage med til udtagelsen til DM om bare 3 uger. Jeg ønsker jer begge det bedste til DM og jeg ved at I får en helt fantastisk dag begge to.

Tommy og jeg tog til uoff. WT på Fussingø og selvom vi havde været hjemme i nogle dage og hundene ikke var blevet trænet så var det faktisk kun Indy som var helt frisk hmmm hvornår er han ikke det, den hund har totalt overskud både i kroppen og i hovedet :-)

Skimmer, Navy og Ketchup var trætte, så vi talte om at det var nok tid til lidt ferie til bæsterne, som jo bestemt ikke holder ferie når vi holder ferie ha ha !

Nå de var nu ikke helt håbløse, de bestod alle 4 og Navy blev WT4 i vinderklassen og Indy blev WT2 i begynderklassen - så vi var godt tilfreds med dem. Annie og Bounty startede i åbenklassen og også de to bestod og sluttede som WT5. Super dejlig dag i godt selskab.

Søndag var der B-prøve i det nordjyske og her var Kent/Seven, Anne/Kosmo og Jeanette/Merlot tilmeldt i åbenklassen og de gik alle super fine prøver. Jeanette og Merlot var lidt uheldige - Merlot søgte videre med en krikand i munden så Jeanette måtte lige kalde ham hjem - det kostede en præmiering så de opnåede en 2.pr. Anne med Kosmo og Kent med Seven lavede en fin 1.pr. begge to.

Jeanette og Merlot har i forvejen en 1.pr. fra prøven i Utoft, så de tre dygtige er nu klar til at starte på Åben A. Det er dejligt at kunne starte åben A for det er sjove og spændende prøver og jeg kan kun sige at man bliver lidt hooked på dem. Husk at melde på flere da I ikke nødvendigvis får plads på den i melder til på. Jeg ved I er klar - de har alle hentet anskydninger i sidste sæson - så afsted med jer og nyd de skønne A-prøver.

Tillykke til alle vores skønne hvalpekøbere der gør det så flot med jeres herlige hunde !