Top billede

Top billede

tirsdag den 29. september 2015

Endnu en DM titel til Margit og Zaxo :-)


De gjorde det sørme igen og nøj hvor er vi stolte af Margit for i guder hvor er hun vildt dygtig. Margit får altid det allerbedste frem i Zaxo og hvor har det været en stor fornøjelse at følge jer i disse 8 år fra den spæde start med udvælgelsen af Zaxo i kuldet og til at opleve den store glæde det er når du fejre en triumf og dem har der været MANGE af nu !

Endnu en gang stort tillykke Margit - vi håber at vi ser dig til Årspokal uddelingen i år - det vil glæde os rigtig meget !

I dag fik jeg en skøn hilsen fra Gunnar Pedersen og Brown Hunt's Runner (Navy-Ketchup søn). De to træner på livet løs med schweiss sporene og skal allerede starte til prøve den 25. oktober hvor de skal gå et 400m/3 timers spor. 

Det er ingen hemmelighed at jeg er meget spændt på at følge netop Runner fordi, dette kuld er lidt særligt for mig. Kombinationen af to af de hunde jeg virkelig syntes godt om - så det er en glæde at følge dette kuld og se dem udvikle sig og blive dygtige hunde. Det er også vigtigt for mig at vide hvilke kombinationer der egner sig godt til sporarbejdet så derfor følge jeg Runner og Gunnar tæt :-) Ønsker dem et stort knæk og bræk til prøven den 25. oktober i Fløjstrup skovene.