Top billede

Top billede

mandag den 21. september 2015

Trænings planlægning og første aften i Potepower.dk

Ihhhh hvor jeg glæder mig til i aften. Eller retter til i eftermiddag :-)  Første hold starter kl. 16.30 med jagtlydighed 1. Selvom det regner lidt lige nu så bliver det en skøn eftermiddag med masser af sjov og ballade. Mit vigtigste job i dag er at få de skønne jægere og hundefolk til at syntes det er bare lidt okay at træne alt det kedelige lydighed. Vi krydre det med apporteringer som også bliver til en lydig apportering på sigt :-)

Verdens bedste Tommy har sat lys op så vi kan arbejde hele vinteren - vi har allerede ønsker til mere lys og det kommer nok også i løbet af 2015-16 men forløbigt er der masser af lys til gode, sjove og givende opgaver som vil være guld at vedligeholde hundene på hen over vinteren.

I dag har jeg også med stor begejstring lavet en masse kontor arbejde. Jeg glæder mig vildt over hvor let alting er med netbank og mobilbank. Har bestilt et ekstra betalingskort og bare flyttet rundt med penge så Potepower.dk nu holdes væk fra min private økonomi. Det er bare så let med den slags i dag. Sikke en udvikling der har været i min tid på dette og mange andre områder. Herligt !

Nu skal jeg ud og træne med de gule banditter og så skal Topper svømmes så hans ben forhåbentligt snart kommer iorden.

På onsdag kommer den mest fantastiske Christian Hembo og gennemgår en stribe hunde - der er en ledig plads for en voksen hund hvis nogen har en hund de skal have set efter i sømmende.

Rigtig god dag til jer alle der ude !