Top billede

Top billede

onsdag den 23. september 2015

Udtagelser til DcH's DM 2015

Igen i år er der udtaget en flok Brown Hunt'ere til DcH's DM den kommende weekend den 26. og 27. september i Toftlund.

I B-klassen starter:
Jacob og Brown Hunt's Frej
Kurt og Brown Hunt's Focus

I A-klassen starter:
Jørgen og Brown Hunt's Maja

I E-klassen starter
Margit og Brown Hunt's Zaxo

Det er alle 4 dygtige hundefører og med meget veltrænede hunde. Margit og Zaxo vandt DM i 2014 i E-klassen, det er den titel de i år skal forsvarer. Margit har faktisk også kvalificeret sin anden hund Brown Hunt's Pondus til DM i B-klassen, men desværre må man kun fører en hund ved DM så Margit måtte vælge. Det var ikke noget let valg da Zaxo har været syg, så Margit har været i tænke box og heldigvis er Zaxo blevet frisk inden afgørelsen skulle falde :-)

Jeg er SÅ spændt på dette års DM for jeg syntes det er et stærkt felt af Brown Hunt'ere og jeg glæder mig til at høre resultaterne fra årets DM.

Jeg er på opdrætter kursus i den weekend så jeg håber at jeg kan koncentrerer mig om undervisningen der - selvom mine tanker vil vandre til Toftlund i løber af dagen.

Jeg vil ønske jer alle et kæmpe stort knæk og bræk - eller hedder det held og lykke i jeres verden ?

Vi vil i alle tilfælde ønske jer det bedste til DM !