Top billede

Top billede

tirsdag den 16. august 2016

Snart ferie tid....

I denne uge pakker og planlægger vi på vores tur til England. Der er rigtig meget der skal ordnes, inden vi er klar til at køre afsted, så der er skrevet lange tjek lister :-)

Nøj hvor vi glæder os !!! Philippa skrev til os i sidste uge at hun havde meldt os på en prøve. Vi vidste godt at Pips skulle på prøve den 21. august og da der tilsyneladende var plads på den prøve til flere hunde, så valgte hun at melde os til - spændende.

Vi glæder os til afslapning og træning med egne hunde i 2 uger - hvor lækkert bliver det ikke :-) Vi skal blandt andet 4 dage på besøg hos Polly Dunkley som ejer Indy's far. Der kommer 3 søskende til Indy, de to af dagene så hele 4 afkom fra kuldet er samlet - fedt. Polly har egne træningsarealer der er designet til hundetræning så det bliver spændende at skulle træne der i nogle dage.

Vi får også skønne hygge dage hos Philippa, hvor vi bare skal slappe af og træne med Pips, det glæder jeg mig rigtig meget til. Det er altid sjovt at træne med Pips, gode grin når tingene ikke går som ønsket og alligevel alvor nok til at rette tingene, det bliver SÅ gode dage :-)

Nu er jeg på vej til dyrlægen med de 6 hunde vi skal have med til UK, de skal have ormekur langt ned i halsen og stempler i deres pas. Jeg håber at få et glimt af Navy's fine hvalpe som min dyrlæge p.t. har lige nu. Et herligt kuld på 4 hvalpe som jeg måske får mulighed for at følge, da de er solgt i nærmiljøet.

Tre dages arbejde i Potepower med aften træning og så går turen til UK.

Tusinde tak til Anne, Stine og Dan for at I vil passe Gammel nok og DuDer.

Tusinde tak til Bjørn og Marianne, Joakim og Thea for at I vil passe Punktum.

Tusinde tak til Ester og Verner for at I vil passe Bondegården og duerne.

For jer alle gælder det at I meget gerne må gå tur eller træne hund på matriklen alt det I vil, og stjæl også gerne lidt i køkkenhaven :-)