Top billede

Top billede

tirsdag den 6. januar 2015

Dilemma :-)

Årets første dilemma er opstået - det er et rigtig godt dilemma, men det egner sig ikke rigtig til Mads og Monopolet. Det er nok lidt et luksus dilemma, men ikke desto mindre så fylder det lidt i vores planlægning.

Ønsker for 2015, joo dem er der nogle stykker af. Vi vil gerne afsted på lidt træningsseminarer i Sverige i Juni. Vi vil gerne på prøver i Danmark. Vi vil gerne til Norge og helst to gange. Det norske unghundemesterskab ligger i august i år og måske kan jeg ikke få fri til det - da det er høj sæson i Billund Lufthavn. Vil også gerne til Norge og spore i efteråret. Vi vil også gerne holde lidt træningsseminarer hos os hen over året.

Kennel Brown Hunt har 20 års jubilæum i år, der fejres den 20. juni 2015 med åbenthus.

Dilemma :-)

Zig Zag løber forhåbentligt i februar og føder så i april og har hvalpe i april/maj, måske juni ??

Så er der de gule damer. Pasta skal have sit sidste kuld og hun løber forhåbentligt i april, føder i juni og har hvalpe i juni/juli, måske august.

Er vi så heldige at ingen af de gule damer føder i jubilæums weekenden ?

Ketchup skal jeg forsøge at parre igen og hun løber sikkert samtidigt med sin mor - eller i alle tilfælde i løbet af april. Har forhåbentligt hvalpe i samme periode.

Er alle hvalpene på vej til deres nye familier, når vi skal rejse til Norge? Bliver Ketchup drægtig eller skal jeg have Zig Zag med på kursus i Sverige :-)

Det eneste der er bare lidt sikkert er at jeg skal til Norge i efteråret og spore med de gule damer :-)

Det bliver spændende om det hele går op i en højere enhed eller om jeg skal have hjælp af mine skønne hvalpekøbere, der så ofte træder til når vi skal have passet lidt hvalpe hist og pist :-)