Top billede

Top billede

søndag den 25. januar 2015

Tang, Tempo, Træning og Turtelduer....

Jeg har i et stykke tid gået og kigget på mine gule hunde og syntes at de denne vinter har utroligt grimme lyserøde næser :-)  Nu har jeg kastet mig ud i et forsøg med tang. Så de skal nu dagligt have noget tangpulver i deres mad og så må vi se om det hjælper. Jeg har derfor taget lidt billeder af deres næser for at se om der sker en forandring.

Søndag var der virkelig gang i træningen her på matriklen. Vi syntes det er nogle skønne mennesker og hunde vi har til træningen. Det er en træning med tempo på og det giver røde kinder i denne skønne vinter tid. I dag var det virkelig smukt vejr, så det gjorde ikke træningen dårligere.

Tommy har været på jagt hele weekenden og jeg har haft arbejds weekend så vi har ikke set meget til hinanden. I skrivende stund venter jeg på en lille flyvemaskine der er lidt forsinket, så det bliver også sent i nat :-(

Vores duer er godt nok i forårs humør trods sne og frost. De yngler på livet løs og i skrivende stund har vi 8 due unger fordelt på 4 x 2 i forskellige aldre. Det er lidt sjovt at følge dem. Der udover har vi 5 unger der er fløjet af reden og nu suser rundt på gulvet og er ved at lærer at spise selv :-) De skal afsted til farmen, hos Thomas og Sanne.