Top billede

Top billede

tirsdag den 21. april 2015

Det kræver et godt helbred at være syg...

Bruger i disse dage alt for meget tid på at kontakte alle mulige læger, fyser og fagforening for at blive klogere på hvordan de kommende måneder vil se ud.

Det er virkelig tidskrævende alene når man hænger i en telefon som nr. 8 i køen og det bare tager meget lang tid at komme igennem og det så viser sig at være det forkerte sted man har ringet hen :-) Jo jo ting tager tid.

Er nu henvist til Middelfart Rygcenter for videre udredning og har også fået henvisning til fysioterapeut for behandling/øvelser. Ved at Middelfart Rygcenter tidligst kan kigge på mig i Juni så når jeg får indkaldelsen så skal jeg over genvisitering for at gøre opmærksom på at jeg har krav på behandling indenfor en måned ifølge vores sundhedssystem.

Har i dag talt med Anne Mette Mørup som er en klog pige i det her system. Har fået mange gode råd bl.a. om at kontakte min fagforening og forberede dem og det viste sig at være en god ide. De foreslog at jeg fik hjælp til mit arbejde hmm det var sødt tænkt men ikke helt muligt i min stilling p.t. kunne de godt se da jeg fortalte dem hvad jeg lavede. Så jeg må nok bare erkende at jeg får nogle sygedage over den kommende tid men vi får se.

Skal tale med min søde chef om at få kortere vagter og dermed færre timer. Så håber jeg at jeg kan holde til at arbejde noget i den kommende tid.

Ellers har den stået på aflysning af tilmeldte kurser og træninger, da jeg ikke tør at være tilmeldt noget som helst i den kommende tid. Tager lige en dag af gangen :-)