Top billede

Top billede

søndag den 5. april 2015

Påske resultater til Brown Hunt'erne

Ihhh hvor har de været dygtige i Påske dagene de fine Brown Hunt'ere.

Skær torsdag var der prøve i Skive, en rigtig god prøve iflg. mine hvalpekøbere der nød en lidt anderledes begynderklasse lavet som en fin jagtsti.

Tommy/BH Fortuna, Jonny/BH Freja og Kent/BH Seven fik alle 3 en fin 1.pr. i begynderklassen. Sikke nogle dygtige drenge - hvor er jeg stolt af jer, det var en skøn start på sæsonen i år.



Fredag var Tommy og jeg på prøve i Centrum i Bredsten. Jeg med Indy og Tommy med Navy. Begge hunde gik super fint. Indy var lidt uheldig på den ene markeringspost og der er ikke mange værktøjer i kassen i hans alder så vi fik desværre ikke dummyen hjem, så bestod gjorde vi ikke men vi havde en kanon fin dag, på en rigtig fin prøve.
Tommy og Navy derimod havde en virkelig flot dag. Jeg var så heldig at jeg så dem på post 1-2, hvor jeg også så en del andre vinderklasse hunde. Jeg blev svært stolt da jeg så Navy og Tommy løse opgaven rigtig fint. De fik 19 og 20 point på denne dobbelt post og sluttede dagen som WT3 på deres første officielle WT i Vinderklasse. Det var bare dejligt.

Lørdag var der prøve på Fyn hvor Lene og BH Fern var afsted i begynderklassen og lavede en flot 1.pr. - det er faktisk deres tredje 1.pr. men første på officiel prøve dette forår - super flot !! Tillykke Lene og Fern.

Vi har for lang tid siden aftalt besøg fra Norge i Påsken. Jeg var egentlig lidt urolig for hvordan det skulle gå fordi jeg ikke er så frisk. Men det er altid let at have besøg af Norske venner. Jeg har bare gået og lagt mig når jeg havde brug for et hvil og de har hjulpet med mad og bare været så hyggelige at være omkring.

Lidt træning af hundene har det også blevet til og det har været skøn træning og gode snakke vi har haft i disse skønne dage. Tak Ellen og Hans Peter og skønne Lina for dejligt besøg og for jeres skønne måde at være på - vi har nydt hver en time.