Top billede

Top billede

tirsdag den 7. april 2015

Om at føle sig priviligeret....

Her til aften har jeg hjulpet Eva i det svenske med at melde på nogle danske prøver. Eva har tilmeldt sig to B-prøver i begynderklasse i Sverige og står henholdsvis 5. og 9. reserve til de to prøver. En situation vi slet ikke er vant med i Danmark. Vi er så priviligeret at vi altid kommer med når vi melder os på en C eller B prøve.

Det giver unægtelig lidt stof til eftertanke at vi har så godt et prøvesystem med så mange fine muligheder i vores klub.

Nu har jeg tilmeldt Eva og Minna til prøven i Nordsjælland og prøven i Centrum i maj måned så jeg tror at Eva glæder sig til at skulle på prøve og træner flittigt mod disse to chancer - det er langt at køre og forbundet med en del ekstra udgifter, så forberedelsen er vigtig :-)

Eva og Minna var på Working Test i Sverige i lørdags og opnåede flotte 88 point ud af 100 mulige i begynderklassen. Jeg håber at jeg får mulighed for at se Minna på prøven i Centrum, hvis ellers jeg kan skaffe en hvalpe sitter den 9. maj :-)

Nu vil jeg se om jeg kan få sovet lidt. Klokken er 04.21 og som sædvanligt er natten den værste at komme igennem for mig, så i nat valgte jeg at skrive lidt :-) Fik også set en flot hanræv luske rundt i gårdspladsen inden jeg tændte lyset - et smukt måneskin afslørede hans færden :-)
Sov godt til jer alle :-)