Top billede

Top billede

onsdag den 22. april 2015

Vi må skiftes :-)

Der er så mange Brown Hunt'ere der har opnået flotte resultater i den seneste tid at jeg skifter lidt rundt mellem forside billederne - hvilken luksus at jeg som opdrætter hele tiden kan sætte billeder op af mine dygtige hvalpekøbere.

F-kuldet er virkelig kommet godt fra start dette forår.  Tommy  med BH Fortuna og Jonny med BH Freja har opnået flotte 1.pr. i begkl. på markprøve B. Lene Meincke med BH Fern har opnået 2 flotte 1.pr. på B-prøve i begkl. Lena Nørgaard med Fanta har opnået flotte spor resultater dette forår. Jacob med BH Frey og Kurt med BH Focus har opnået vildt flotte resultater i DCH, så det køre så fint for de fine F'er ! Tillykke med alle jeres flotte resultater.

Jeg glæder mig rigtig meget over jeres søde hilsner på sms eller mail når I har været i ilden tak fordi I tænker på mig det er så skønt at følge jer på sidelinien og høre at det går jer godt.

I det sjællandske har Heidi BH Witch og Michael BH Panic deltaget i udtagelses konkurrencen om at komme på det nordsjællandske hold der skal forsvarer regionen ved DM for hold i juni og sørme om ikke begge de to sorte piger har klaret sig så fint at de er udtaget til holdet - kæmpe tillykke det er super flot !! Vi glæder os til at følge jer !

Her i huset er tempoet sat lidt ned så vi hygge træner lidt med de unge hunde og reparere lidt på bondegården og jeg sover til middag som en gammel kone ha ha ! Men det er desværre nødvendigt i denne tid :-)