Top billede

Top billede

onsdag den 15. april 2015

Fødselsdagsgaver i flere afskygninger :-)

I dag har jeg fødselsdag og har allerede fået en stribe skønne gaver. Vin af familien Olesen, den smukkeste buket af Jette Toss Moss og Feliz (min dele golden som jeg passer ind imellem) og sørme om ikke også det tyske laboratorie Laboklin leverede en fin fødselsdagsgave.

Jeg modtog nemlig to fine certifikater på at Indy er  Clear på både SD2 og EIC, han er i forvejen Clear på PRA og CNM via sine forældre. Han er HD A og AD 0 og øjenlyst u.a. Føler mig virkelig heldig. Dejligt at Philippa Williams har betroet mig denne fine dreng, som er resultatet af godt avls arbejde i mange generationer. Elsker ham højt.

Skimmer er også øjenlyst u.a. og han bliver DNA teste i løbet af sommeren. Det er en større udskrivning at gøre hannerne klar til avl og ingen af dem skal bruges før tidligst sidst på året, så Skimmer venter vi lidt med, han mangler kun de tre DNA test PRA, EIC og SD2. Vi ved at han er clear via forfædre på PRA og SD2, men desværre er forældrenes resultater ikke registreret i den Engelske kennel club så vi må desværre selv lave testene :-)

Så har jeg lige fået en skøn hilsen på sms fra Ida og BH Balalaika - bedre kendt som Ballade Laika. De har i dag været på 1000m/40 timers Schweissprøve og opnået en flot 1.pr. - Kæmpe tillykke og endnu en fin gave på min fødselsdag :-)