Top billede

Top billede

torsdag den 19. februar 2015

Endelig en på begyndt løbetid ....

Igår bemærkede jeg at Ketchup så lidt hævet ud bag til, så jeg nævnte for Tommy at jeg måske tænkte at hun ville løbe før tid og måske også før Zig Zag. Jow jow i dag var damen gået i løbetid så det er 2 måneder før tid og som den første af de tre tæver :-)

Tror nu at Navy syntes det er meget hyggeligt - han elsker Ketchup i forvejen og nu syntes han det er ret fedt at det er ham der skal være i hundegård med hende :-) Hun er helt uinteressant for ham lige nu men vi vælger at lade dem gå sammen og se om ikke det bløder is prinsessen lidt op at det er Navy, der gør kur til hende. Det bliver i alle tilfælde spændende.

Drengene har slet ikke været interesseret i Ketchup i denne tid så det er lidt af en overraskelse - ZigZag bliver stadig snuset hver dag for lige at tjekke hvor i forløbet hun er - men Ketchup havde de vidst ikke luret. Det bliver også spændene om Ketchup trækker gang i ZigZag. Bare hun ikke også trækker gang i sin mor - hun må gerne vente til april som forventet :-)

Det er super let og afslappet når vi ved at det er Navy der skal være den udkårende for så kan de to bare gå og hygge sig og vi skal ikke stresse over tidspunkt og køre langt, så det bliver vidst ikke nemmere end nu.

I dag har Indy og jeg som sædvanligt været til træning hos Sanne Ammitsbøl. Det er et super skønt hold og jeg har fornøjelsen af Torsten og Brown Hunt's Hagrid som også går på holdet. De to er blevet så dygtige og det er helt tydeligt for mig, at de to er ved at finde den rigtige rytme.

Idag var Irene og Wagner med på holdet i lidt af tiden - det var lidt sjovt at se reaktionen hos vores hunde da der pludselig var en ny dreng i klassen. De havde øjne så store som tekopper :-) Men det gik super fint. Indy og jeg har været flittige med at træne sit på fløjten - og vi fik sørme ros for vores arbejde. Indy er tænkende - nogen gange lige lidt for tænkende så jeg arbejder med at få ham en anelse mere umiddelbar. Han lurer hurtigt hvis der er noget jeg forsøger at snyde ham til :-) så jeg er ret kreativ når jeg træner ham den søde dreng.