Top billede

Top billede

torsdag den 26. februar 2015

Fine resultater på årets første prøver....

Endelig fik jeg tid til at opdaterer hjemmesiden med resultater. Det er ikke altid let at holde styr på alle de fine resultater Brown Hunt'erne slæber hjem så jeg vil blive rigtig glad for at få en mail eller sms når I har været afsted.

Derfor er det bestemt heller ikke med vilje hvis jeg glemmer et resultat i min opdatering. Skulle det ske så send mig bare en lille verbal lussing - så får jeg tilføjet resultatet med det samme. Det betyder heller ikke at jeg ikke syntes om dig eller dit resultat det er blot forglemmelse i mængden af opdateringer eller måske et resultat der ikke er nået frem til mig.

Men nu har jeg opdateret resultater og årspokalen for de første prøver i 2015. Jeg glæder mig meget til at følge jer igennem året og glæder mig over de resultater der allerede er kommet i hus.

Et særligt tillykke til Mette og Boogie der i det sjællandske har haft to starter og opnået 2 x 1.pr. i åbenklasse og på den ene prøve blev de tilmed også Bedste hund - Super flot tillykke Mette.

Anne Grete og Emma åbnede også ballet rigtig flot med debut i vinderklasse på prøven i Marbæk hvor de klarede sig så flot at de kom med i finalen og sluttede som nr. 5 - Tillykke Anne Grete.

Glæder mig til den kommende weekend hvor der er flere Brown Hunt'ere der skal i ilden på uoff. WT på Lykkesholm på søndag. Indy og jeg har vores debut i begynderklassen, mest fordi at Ketchup er gået i løbetid - så jeg har ikke SÅ høje forventninger til den lille dreng, men det bliver skønt at komme afsted for første gang i år.

Vi ses der ude :-)