Top billede

Top billede

onsdag den 11. februar 2015

Foråret er på vej...

Skønne milde dage i denne tid og i haven myldre vintergækker og erantis op af jorden som var foråret lige om hjørnet. Min julerose blomstre stadig og er skøn at se på vinteren igennem. I min vindues karm står den smukkeste amaryllis som først nu syntes at det var tiden at blomstre.

Det er til at blive i super godt humør af, alle disse små tegn på at foråret er på vej og vinteren snart er slut. Har godt nok savnet en ordentlig omgang sne men lidt blev det da til i år. Så jeg må vidst nøjes.

Min søde mand har julelys i øjnene i denne tid. Det er noget med en traktor.... ja ja traktor er altså virkelig et hit her i huset og ikke en hvilken som helst traktor nej det skal være en af de grønne med gule hjul - John Deer er den helt rigtige traktor og sådan en har Tommy købt sig så han er SÅ glad.

Vi glæder os til at den lander her på matriklen så jeg kan få traktor lektioner, hvis altså jeg får lov at køre den, en er vidst nok selv ret vild med bæstet.

Indy og jeg træner spor i denne tid - det er altid en dejlig forårs beskæftigelse og han er ret god til det. Går naturligvis alt for stærkt men det høre unghunden til - de tror at de kan det hele og er nødtil at lærere sig at komme ned i tempo ved at problemløse på sporet. Det dyrker vi lidt :-)

Ketchup træner dirigering og dirigering og bliver skarpere og skarpere - elsker at træne med den hund for hun er virkelig en sød og hjælpsom pige der altid gør sit bedste. Spændende at få debut i vinderklasse med hende i år, omend jeg også håber at hun bliver drægtig denne sommer.

Imorgen har vi et lille hvalpetræf med Ajax, Angus og Amy kl. 15.00 her på matriklen. Jeg glæder mig så meget til at se de fine sorte basser og ikke mindst deres skønne ejere. Mon ikke vi er så heldige med vejret at der også bliver lidt billeder :-) Herligt er det i alle tilfælde at de vil komme på besøg. Tak Pauline, Michael og Morten.

Nu vil jeg ud og træne lidt nærsøg og lidt dirigering med mine smukke gule bæster, god dag til jer alle.