Top billede

Top billede

onsdag den 4. februar 2015

Fantastisk fotodag med en helt fantastisk fotograf...

Jeg har været så utrolig priviligeret at Bent Jørgensen /Webdogs.dk har tilbragt en dag sammen med mig og poterne. Vi har haft en skøn dag i fint foto vejr og poterne har fået lov at hente fasaner :-)

Bent er helt utrolig dygtig og allerede få timer efter at Bent forlod os, lå de første flotte billeder på Facebook. Billeder af MIN helt fantastiske gamle og højt elskede Silke. Jeg blev meget rørt af de billeder. Ingen tvivl om at vi har hende på lånt tid så en skøn stribe gode billeder er helt uvurderlige. Tusinde tak Bent.

De kommende dag byder på træning med Indy på farmen imorgen - vi glæder os meget. Så skal vi ud og spore og i weekenden skal jeg dømme C-prøve lørdag, og søndag har vi træning og så skal jeg på job :-)